blablabla....... onsdag

Idag har jag varit hemma men bina och hannah. vi har arbetat med vårat projekt men det gick la sådär haha. vi satt typ och spelade xbox hela dan kolla på film osv. :P haha
men men vi fick lite gjort iaf. har varit en bra dag iaf. men jag saknar min kristofer har inte träffat han på hela dagen. :S
men men ska träffa han på lördag iaf :D det kommer att bli kul :P


sen på söndag blir det till att åka till kullavik och hälsa på min kära faster som fyller 50 :D
blir lite god mat och gott sällskap. :D:D

men mne nu ska jag sova gott att man är ledig imån typ ska jobba med projektet men det är typ som ledigt för det blir ingen skola :D hehe

Ha d bra pussss Emmm.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Lilla slappis :P <3

2008-12-11 @ 08:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0