Snaaaaart JUL !!!!!

Faan va gott snart jul allt är klart :D sen nästa då är det nyår då ska man till herrljunga med bina och hennes marcus. :D
allt är fixat ett lock öl ett lock cider och en flaska sprit :D kommer att bli en kanon nyår :P haha

nu är min bina hos sin syster i karlskrona hon kommer hem på annandagen det blir kul saaknar henne mkt hon är min andra helft. :D men men thats life har man en själsfrände så har man det. :D hehe
längtar tills jul nu men ännumer till det nya året.

jaja idag har jag varit i falkenberg med michaela det var riktigt kul även om hon skulle på ett tandläkarbesök....haha ;)
men men det var en trevlig liten biltur :P hehe

men men nu ska jag sova för ska upp tidigt imån och göra knäck och ris ala malta. :D  ha d bra god jul och gott nytt år till er alla (L)(L)

Pussss /// Emmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0